mandag 11. juni 2012

Lett og luftig








Mens jentene løper rundt i lette og luftige sommerkjoler i sommervarmen, må ofte guttene gå med bomull klistret til den klamme og varme kroppen. Vi drar selv snart til spania, der er vi garantert varme og sikkert ikke mye vind. Jeg har lenge grublet over hva som er greit for guttene å ha på seg på slike dager. Ingenting er bedre enn lette, tynne og luftige plagg. Jeg endte opp med å hamstre deilige såkalte "Emil" skjorter, du får mange tynne skjorter som nesten ikke veier noenting. Det må jo være herlig på de små varme kroppene. En brett på armen å vi er klare for sommervarmen. Jeg er personlig veldig glad i lin, så linshortser er en vinner til gutta.
Mine favoritter er disse to, fra rose lille og mini a ture , de er veldig tynne i stoffet, så liker jeg at mini a ture sin kan brettes med en knapp på armen.
De beige linshortsene fra wheat er foresten str 18 mnd (til mine på 2,5) de er så store i størrelsen, så de passer kjempefint. Jippi :) Love it.
FUB har også et deilig stoff til varme dager, lette, tynne og luftige!



Dette gleder mamsen seg til å bruke i sommer. Råkule (i mine øyne) sko fra Toms  . Deilig sjal til håret på stranden og en skjønn strandbag fra Tine K .

 Visste du at for hvært Toms sko du kjøper gir Toms et par sko til et barn i nød??

Ingen kommentarer: