fredag 17. juni 2011

Sommerutstilling på Slottsquartalet

Hei alle sammen:)

Da var sommerutstillingen på Slottsquartalet  nede ved inngangen ferdig, må si jeg synes den ble utrolig bra. Så neste gang du er i nærheten stikk innom for å ta en nærmere kikk for litt sommelige inspirasjon til de søte små:) Katalogene fra opptaket finner du i de respektive butikkene som var med på Slottsquartalet.
 Hos oss får du den i August;)
 Utstillingen er laget av Anders Martinsen fra Depui.
Jeg legger ut noen bilder jeg tok selv fra utstillingen, så ta en titt og legg gjerne igjen en kommentar. Det er koselig å høre fra dere der ute.




Klær på snora er fra Herlige Barn og Benetton. Syns den utstillingen ble så utrolig fin:)

















Var den ikke fin? Enda finere i virkeligheten:)

Ønsker dere alle en GOD HELG

Klem fra Maria og Helene

4 kommentarer:

June sa...

Hei!
Jeg var inne på slottet sine nettsider og så at butikken deres skal åpne i august!
Dere trenger vel ikke ansatte? :)
Hilsen June

Herlige Barn sa...

Hei fra Mallorca:-)Ja vi aapner i August, gleder oss masse. I begynnelsen blir det bare oss to, men etterhvert maa vi sikkert ha inn en ringehjelp eller deltidsansatt:-) Saa bare aa komme innom med en CV naar vi har kommet litt igang:-)

♥ Stines hverdag sa...

Kjempe flott utstilling!
Lenge siden jeg har vært på slottet, så har ikke fått med meg den :)

MS sa...

Så fint jenter:) gleder meg masse til å se den fine butikken deres når dere åpner. Dere burde være stolte av dere selv. Kjempe flinke er dere